ریز نگار مرصوص

خوش اومدین. میدونین ریزنگار یعنی چی؟به اون عکسی میگن که میکروسکوپ از نمونه میگیره

خوش اومدین. میدونین ریزنگار یعنی چی؟به اون عکسی میگن که میکروسکوپ از نمونه میگیره

محل احداث جوابها

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۴:۱۰ ب.ظ

سلام علیکم

اومدین ،خوش اومدین منتظر بودیم

احوال شما؟؟؟؟

انشالله دنیا به کامتون شیرین باشه البته نه اونقدر که شیرینیش دلتون رو بزنه.

فقط خواستم بگم

محل پاسخ به سوالات ،قسمت نظرات این پسته(در وب جنبش هم نیاز نیست بذارین)

دوستانه من، ما میخوایم سوالها با جوابی منطقی سفرش جمع بشه،با استدلال ومنطق قوی

مثلا حاج اقای عالی(الی)میگفتن وقتی کسی در مورد مشکلاتش صحبت میکنه و اینکه خدا اون رو فراموش کرده بهش بگین

  ایا شما صفت علیم بودن خدا رو قبول دارین؟ایشون احتمالا جواب مثبت میدن(اگه جوابشون منفی بود حتما میخوان درس بخونن اصرار نکنین)،بگین پس خدا به مشکلت اگاهه و خواستت رو میدونه.

قادر بودنش رو چطور؟پس میتونه و ابزارش رو هم داره که خواستت رو براورده کنه.

کریم و رحیم بودنش رو چی؟پس خسیس نیست که دریغ کنه ،که از مادر مهربون تره.

حکیم بودنش رو چی؟پس وقتی میدونه چی میخوای وتواناست در رفع نیاز تو و بخشنده ترینیه که در دادن خساستی نداره ،وقتی نمیده حتما حکمتش حکم کرده.

دوستانی که فکر میکنن پاسخ به سوال انتخابیشون به کار بیشتری نیاز داره وعده ی ما تا اذان مغرب 20 بهمن.

                                            یا علی




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۱۲
کاتب سپهر

نظرات  (۱۰)

سلام

از دوستان به خاطر کم و کاستی ای که ممکنه در پاسخهای بنده وجود داشته باشه عذرخواهی میکنم.بنده به دلیل کنکور اونطور که باید و شاید روی جواب سوالها کار نکردم.امیدوارم که پاسخها تا حدودی ابهامات رو رفع بکنه..

پاسخ:
یه سلام خیلی خیلی گرم از طرف ریزنگاریها به شما

ممنونم خیلی خیلی ممنونم به دو دلیل
اول اینکه با وجود کنکور همکاریتون توی کمک به ما و به وقت بودنتون خیلی ناب وعالی بود،ارزو میکنم اینکمکی رو  که به ما کردین خدا براتون چند برابر سر جلسه ی کنکور جبران کنه انشالله
دوم اینکه بهترین توجیه برای هکچین سوالهایی ایات قرانه ولا غیر
علی یارتون
سلام من یکم مهلت میخوام حداقل تا تاریخ29 بهمن تا بتوانم به سوالی که انتخاب کردم جواب دهم اگه لطف کنید ممنون میشم
یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم
چرااااا اخه؟
ولی ما دوستتون داریم اگه لازمه  شما که اطلاع دادین مانعی نداره .
سلام من میتونم 29 جواب را ارسال کنم؟
یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم
سوال 29 نداریم ولی هرچی  مد نظرتونه سم الله.
علی یارتون
سلام من جمعه ساعت4جواب سوال10روفرستادم اگه نیومده بگیددوباره بفرستم
ممنون ازلطفتون
حق نگهدار
پاسخ:
سلام علیکم
رسیده جوابتوت خیلی خیلی ممنون و خیالتون راحت
علی یارتون.
۲۱ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۲۲ م.جمشیدیان
سلام رفیق جواب سولات(4-5-8)رو برات ارسال کردم فقط سوال 10مونده که باید بیشتر روش کار کنم.انشااله زود تمومش میکنم...
پاسخ:
سلام علیکم
خیلی خیلی ممنون،جبران کنیم زحماتتون رو  انشالله
یا علی
سلام
من واقعا شرمنده ام یکم درگیر درس و دانشگاه بودم فرصت نشد سوالات رو بفرستم انشالا تا29بهمن حتما میفرستم
با عرض معذرت
پاسخ:
سلام علیکم
 دشمنتون .باشه منتظریم
یا علی
سلام
حاج اقا عالی رو خوب اومدی.....
پاسخ:
سلام علیکم
خیلی خیلی خیلی حوش اومدین
 همه ی سپهری ها از جمله  شما حضورشون ر اینجا قوت قلبه ودلگرمیه
چشم اطاعت میشه فقط ادرس وبتون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام کاتب جان 
اول از همه خیلی شرمنده که خوش قول نبودم.
دوم اینکه من بازم فرصت می خواستم برا جواب دادن.
بازم ببخشید...
پاسخ:
سلام اختیار دارین
دشمنتون
موردی نداره اون  دوستانی که قرار بوده  فعلا سوال یک رو یه بنده برسونن ما کارمون را می افته
یا علی

دوباره سلام و خداقوت دوست جونم
امیدوارم مطالب که فرستادم مفید باشند و بتوانید استفاده کنید.
البته هر جایی اش را که فکر میکنید به بحث مربوط نیست راممنون میشم که خودتان ویرایش وحذف کنید
وبازم معذرت میخوام که دیرشد.
یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم
 دشمنتون شرمنده
خیلی ممنون از تلاشتون و قطعا مفید واقع میشه
 یا علی
سلام من هفته پیش جواب را برایتان ارسال کردم ایا به دستتان رسیده است یا نه؟
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم
بله که رسیده انشالله به مئقع میاد روی صفحه ی اصلی
دستتون درد نکنه بابت جواب جامعی که داده بودین
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی